Blížím se ke konci výcviku a tak se už létání stává příjemným a ne tolik stresovým (ovšem jen do jisté míry) a létání je opravdu klidné. A tak přišly úkoly jako například let na řízené letiště. No a tak když už letiště, tak pořádné a Erik mě vzal rovnou na Ruzyň. Nebudu popisovat procedůry přiblížení, ale hezky jsme si oblétli všechny vstupní body, podíval jsem se jak vypadají a nakonec si udělal přiblížení na dráhu 24 + průlet nad ní. To byla náplň létání toho dne a druhý den jsem létal už navigaci a piloval okruhy na Mnichové Hradišti. No a kdzž jsem tak s Honzou v letadle povídal, přišla řeč na to, že jeho kolega chce koupit letadlo v Americe. No a z nevinného rozhovoru na palubě Cessny se zrodil plán toho, že do USA poletím také a pomůžu s jeho výběrem jakožto konzultant. A tak se i stalo. další let byl až po měsíci a byl to navigační let pod dozorem Aleše na zemi, kdy jsem si poprvé zkusil jaké to je kličkovat mezi přeháňkami a vyhýbat se namrzání letadla, což je velmi nepříjemná záležiost pro pilota. Také bych řekl, že jsem poprvé ve své kariéře ocenil vyhřívání karburátoru v letadle, když se prolétalo deštěm. Kličkoval jsem skoro 2 hodiny a dopadlo to dobře, ale přistávat přímo proti zapadajícímu slunci je více než hrozné 🙂 Dosti dlouhou dobu jsem nevidě vůbec nic a to je vcelku nepříjemná záležitost.
Takže uvidím, zda se mi podaří letos ještě nějaký let a nebo jestli až v roce 2009.
Privátní pilot – 13. část
počet přečtení :10822
Is this still the website of Andreas? If it is, do you remember me my friend? Its Camila from Brazil! Tell me what’s up with you? Have you got my e-mail? I’ve send it last week.
I’ll wait for your answer. See ya!